9 decembrie 2014, Howard Johnson Hotel Bucuresti
Participa la conferinta care aduce in prim plan tendintele anului 2015
in media, advertising, digital marketing, online publishing, mobile, tehnologie.
Afla cum se intalnesc canalele media cu inovatiile in comunicare si ce impact
vor avea acestea asupra pietei de media & marketing.

Prezentare

Ultimii ani au adus schimbari majore in media, iar canalele traditionale de comunicare (print-ul in mod special) nu mai sunt la fel de eficiente comparativ cu noile tehnologii. Care sunt schimbarile actuale din media, noile tendinte si inovatii care isi vor pune amprenta asupra platformelor de comunicare si vor redefini viitorul media, vor fi prezentate in cadrul evenimentului.

Specialisti din domeniu vor dezbate teme actuale, provocarile si oportunitatile industriei si efectele pe care noilor tehnologii le au asupra domeniului publicitatii, mobile si a altor platfome media. Unul dintre principalele obiective ale evenimentului va fi acela de a forma o imagine de ansamblu a viitorului si schimbarilor pe care noile media le au asupra jurnalismului, publicitatii si mediului mobile.

Evenimentul va reuni numerosi specialisti din media, advertising si mobile (TV & Radio, publicitate, digital, devices, aplicatii mobile, publisheri online), care vor aduce in prim plan cele mai noi tendinte din media, strategii de comunicare eficiente in diferite mijloace media, tactici pentru dezvoltarea si extinderea afacerilor din industrie.

De ce sa participi

Ce vei afla

  • Cum poti oferi audientei experiente inedite
  • Care sunt noile platforme media
  • Cele mai inovatoare si creative campanii
  • Ultimele tendinte din industrie
  • Noi oportunitati in diferite sectoare de activitate
  • Cum se creeaza campanii de impact
  • Cum influenteaza media domeniul comunicarii

Cine a participat

  • Agentii advertising
  • Agentii media
  • Agentii de planning
  • Strategic Planners
  • Online Publishesr
  • Bloggers
  • Journalists

Future of Media aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.